افتتاح البطوله الرمضانية بمركز شباب السلام تحت قياده كابتن حمدى يوسف وكابتن حسنى الروبى وكابتن محمود نصر

 

كتب : احمد عبدالرحيم

افتتح كابتن حمدى يوسف رئيس مجلس أداره مركز شباب السلام و كابتن محمود الونش مدير المركز و بحضور محمد معروف مدير أداره العمرانبه و كابتن حسنى الروبى رئيس جهاز كره القدم و كابتن محمود نصر البطولة الرمضانية بمركز شباب السلام  الفرق مكونه من ١٦ فريق يفوز الاول والثانى بجوائز ماليه قيمه

اترك تعليقاً